1 Haziran 2009 Pazartesi

hiçbirşey hiçbirşey değildir.

topuklarım ağrıyor hepsi bu asla o kadar basit olamadım. ruh sıkıntısı can sıkıntısına bedel, maddiiyattan uzak sade bir yaşam veya şehrin en orta yerind eolmak upper east side belki hiçbiri bana göre değil benim sorunum olmakla ilgili değil. var olmak veya olmamak benim sorunum değil, ve hadi koçum oradan iki intihar bi de boş sigara paketi kap sigaralarımızı mumdan yakalım ve sakın sinirlenme sana güvenmediğimi söyleyince karavanımda geçireceğin eğlenceli bir gece değilim biliyorsun çünkü benim gibisin ne bir cinsiyetin var ne bir kimliğin sadece kendine aitsin ve sahip olduğun da sensin başka bir şey değil ve kaybedecek bir şeyin olmadığı sürece sen de bu oyunun bir parçası olacaksın çocuk değilim ben diyorsun ama çocuklar ateşe atmaz kendilerini zaten ve kahveli mumum bittiğinde geriye kalan sadece kahve taneleri oluyor kandırmaca bu aynalarda görüyoruz kendimizi ama hiçbiri gözlerimin güneşteki en turuncusunu gösterecek kadar dışarıda değil hapsolmuş ve mumla beraber bittiğimde yalnız olmayı tercih ederim burada hiçbirşey yok çünkü ama buradaki he rşey de bana ait.
herkese ithafen yazılmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder