19 Nisan 2009 Pazar

eğer panyaya ulaşamıyorsanız, merdiven kullanın.
ve kimse hilesiz 4 asa sahip olamaz.şans, bilindik bir kelime, kader. şans kaderin çınlaması olabilir ancak.
şans beni tersime çevirmedi. sadece yürüyoruz seninle, ve şans değil beraber yürümemiz.
kader değil elimdeki sigara isimli barış çubuğu.
sadece istersen alırsın, ve kurutucuya göndermek lazım ıslak çamaşırları.
şans bana kötü bir oyun oynadı çünkü ben tanrıyım
şansım aklımı aldı, salağım ben
şansım şansına denk düşmüş, kesişmişiz bir yerde
şans uzaklaştırmış yine bizi
ve şans bir araya getirecek sonra..şans benim ellerim, kollarım, yamuk parmağım, tırnağımın yanındaki küçük yara. şans benim belimdeki eğrilik, öfkem, mutluluğum, milyon tane ruh halim. şans benimdir. şans ben'imdir.
ve eğer kırmızı ışık çok fazla yanarsa, bilin ki, bozulmuştur.
sizin dışınızdaki olayları, havaya attığınız topu tutmadan önce 5 kere el çırparak düzeltemezsiniz.
ve uzunsa tırnaklarınız, çorabınız kaçar
ve şans değildir hiç bir iz vücudunuzdaki
duvara çıkarsan, düşer veya inersin.
öylece yürürsen yaya geçidinde, kurtulur veya ezilirsin.
benim dışndaki olaylar şans değil, ben şansın ta kendisiyim.
cılga! seni pislik tanrı olnmak isteyen kız
seni küçük diktatör


not: imgeselde basketbol oynayan tipler geldi. 2 tane kıç çizdim, biri baba biri de omzunaki çocuk çocuğun kıçı babanın kafasını kapatmış. bir çoocuk da panyaya ulaşmaya çalışıyor merdivene tırmanıp. aciz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder